And Caesar's spirit, ranging for revenge,
With Ate by his side come hot from hell,
Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;
That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
(William Shakespeare, "Julius Caesar", Act III, scene 1)

donderdag 17 juli 2008

Bedankt!

Vooraleer ik het vergeet.



Lawrencelot.blogspot.com (de blog die jullie, raar-maar-waar, momenteel onder ogen hebben) bestaat welgeteld 1 jaar!!! (en een maand).
Reden genoeg om te vieren natuurlijk. Ik verzin nog wel iets waarmee ik deze gelukkige gebeurtenis kan vieren.
In tussentijd kan ik jullie, mijn liefste lezers, alvast bedanken voor al die tijd van lezen en commenteren (zelfs als ze anoniem zijn).

En als extra, clipje van Monty Python's Flying Circus (van joetjoep)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wauw,
u leeft nog :-)

Lawrence zei

Jawel, ik leef nog. En ge moogt wel vaker n's iets van uzelf laten horen hè ;)!!

Anoniem zei

dan moet gij mij maar een briefje schrijven als ik op kamp ben (mmm, ik vertrek morgen ;-)). Dan stuur ik mss wel een kaartje terug (als ik een adres heb)
:-D