And Caesar's spirit, ranging for revenge,
With Ate by his side come hot from hell,
Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;
That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
(William Shakespeare, "Julius Caesar", Act III, scene 1)

woensdag 25 juli 2007

Chivalry is dead...

...and women killed it.
(Dave Chappelle)

Het laatste nieuws:

* Normaal zou de berichtgeving van defensie moeten binnenzijn omstreeks 27 juli (en niet in het begin van de maand zoals ik vermoed had). Ik bereid me voor op negatief nieuws, maar hoop doet leven blijft natuurlijk een gevestigde waarde. We zullen wel zien.


* Vrijdag eindelijk naar Die Hard 4.0
Ik wacht er al vreselijk lang op, maar wegens 'omstandigheden' was ik nog niet in staat om 'm te zien. Maar bij deze dus. Vrijdag. Yay.
Daarnaast staat ook The Simpsons Movie op het programma. Geen idee wanneer ik die ga zien, maar liefst zo snel mogelijk.
* Na weddenschap komt mijn richting uit: 1 bak bier. Wanneer ze komt? Ik hoop voor de tweede contestant dat dat zo snel mogelijk gebeurt.

* Paintball: Wanneer? Geen idee!! Maar het mag er toch wel eindelijk n's van komen.

* Eind september voor een week de Loire (opnieuw) afvaren. Nu heb ik er nog wel geen idee van of ik ook echt ga meegaan, maar het kriebelt alleszinds wel vanbinnen.
* Eindelijk kan ik m'n afleveringen van Dr. Who uitkijken. Eindelijk!


Even een nieuwe format doorvoeren in deze blog: De kwis (of quiz, of hoe dat ook geschreven wordt in de huidige spelling).

Speciaal voor mijn allergrootste 'fan' (de ' ' staan daar met een reden), een woordzoeker bestaande uit vijf letters. Veel succes!
1. De EERSTE LETTER van de achternaam van de (helaas overleden) drummer van Led Zeppelin.
2. De VIJFDE LETTER van de soort driehoek in dewelke de auteur woont. (hint: de ... driehoek)
3. De VIERDE LETTER van de negende maand van het jaar.
4. De EERSTE LETTER van het eerste woord van de titel van deze blog.
5. De EERSTE LETTER van het favoriete soort huisdier van Lawrence.
Drie keer "eerste letter". Ge moet ook niet verwachten dat ik er al te veel moeite voor heb gedaan :P
(en hopen dat ze het niet leest, want anders gaat het weer een gemekker zijn)
---------------------------------
Nog even tussendoor:
- in het donker tegen kast gelopen
- in de kelder uitgegleden en vlak op m'n gat gegaan.
- bij het bomen snoeien zowel m'n hand als elleboog opengehaald.
- diarree
- dure keramieken vaas omgestoten.
Home sweet home...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Joew lawrence, op uw gweldige blog effe reageren:p euhm die hard komt in orde ma zal wel zaterdag (als ge kunt) in plaats van vrijdag zijn want vrijdag ist beleuvenissen als ge goesting hebt om mee te gaan?
en het paintballen, kheb nog ni echt research gedaan ma gij weet wel wa plekskes he, nu nog wa volk vinne om mee te gaan he en een goe doel hebben we ook nodig:-)btw uw raadselke: antwoord 1: Bonham, antwoord 2: marginaal, antwoord 3: september, antwoord 4: het, antwoord 5: césarke ,kben goeeee:p Duuuuus the magic word = BITCH, Ja lawrence gewaagd ze, da wordt nen die hard deel 4 ondertussen wel;-)
ma toch uw blogs zijn altij zalig:p
sluuutjes

Anoniem zei

Laag...