And Caesar's spirit, ranging for revenge,
With Ate by his side come hot from hell,
Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;
That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
(William Shakespeare, "Julius Caesar", Act III, scene 1)

maandag 15 oktober 2007

Here I come to save the day...


... Mighty Lawrence is on his way!

"Het zou gaan tijd worden", hoor ik sommige mensen al verzuchten bij het aankondigen van deze blog. En jawel, eindelijk nog n's de inspiratie kunnen opbrengen. Wat wil je... Ik werd nog nèt niet met een pistool bedreigd. Met dat ongure volk hier in de buurt. Niet dat dat volk het intellect zou hebben om deze blog te kunnen ontcijferen, maar toch (Lawrence, stop met zeveren, kom to the point!).
Anyways, noticed ya missed me, ya little bastards ;)

Ik zou eigenlijk niet weten waar beginnen. Sinds de vorige blog is er weer heel wat gebeurd, maar we gaan niet te veel uitwijden.
Het voordeel van geen werk te hebben, is dat je je dagen kunt vullen met huiselijke karweitjes, boeken lezen en films kijken. Ik heb ondertussen van alle drie wel een motherload gedaan. Ik ben zelfs gedegenereerd in het lezen van vrouwenromans, zo ver is het al gekomen! :P Veel films gezien. Wie zich afvraagt welke: gisteren heb ik Dog Soldiers, Red Dawn en 9 Rota (9th company) gezien.
Het feit dat die alledrie op een of andere manier met oorlog te maken hebben, doet hier NIETS ter zake. Ik heb toch iets of wat nodig om mijn testosteron-gehalte onder controle te houden na die vrouwenromans. *Zucht*

Even tussendoor:

Als reactie op comment van Gooz op de blog van 8-9-2007 die als volgt gaat:

De kans dat ik - Gooz - dit dus las is bij deze niet meer Nihil. 1. Landmacht is voor choco's. Samen douchen zal voor jou het enige opwindede zijn dat je aan dat legercomponent gaat 2. Voor mijn fotos te publiceren ga je mogen betalen dammit! ==> Bij deze: Braaf zijn!

Reactie van uw geliefkoosde auteur:

Ik mag dan wel fulltime hetero zijn, maar voor dat lekkere strakke geschoren air force-kontje van u wil ik gerust een uitzondering maken. Laten we lekker samen douchen, dan mag jij mijn "Bitch" (Biatch?) zijn, en dan mag je mij "Daddy" noemen. Ik zal braaf zijn ;)
Over het betalen: Fuck that. Wees blij dat er tenminste nog IEMAND de moeite doet om uw blog in de publiciteit te helpen.

==> Bij deze: Be a good bitch and grab me a beer. Hoo-Rah.

Greets

Curtis

PS: Please niet wenen. Ik bedoelde het helemaal niet zo! *zucht* Haha, the Battle of the wits has begun!

Het dinertje (juiste spelling!) van twee weken geleden is een relatief succes geworden. Ik had gelukkig gekozen voor makkelijk te maken gerechten, dus eh "Great success!"
De kip had wel iets langer in de oven mogen staan, maar enfin, we zijn er toch vanaf geraakt.
Note: Een fles wijn minder kopen. Dan drinkt Benny minder, en dan hoeven we de crêpe flambé niet meer weg te smijten. Das eigenlijk zowat het enige waarvan ik het spijtig vond dat er geen foto's van waren (Benny lag te maffen (and dear fucking christ, ik ga er niet over zwijgen)).
Note: Alcohol in combi met pijnstillers = not done. Begon nogal zware hoofdpijn te krijgen, pijnstillers genomen, en ik werd er enkel maar mottiger van.
Anyways, voor de rest goeie goeie avond. Moeten we meer doen, met meer volk (dat kan koken).

Bijkomend goed nieuws. Eindelijk opnieuw crew-cut. Of tenminste toch de hairstyle die ik crew-cut durf te noemen. En tot zover mijn poging lang haar te laten staan. Ik durf zelf te zeggen dat dat hilariteit alom zou geweest zijn. Behoren tot de clan van het "langharig tuig". Better luck next time. Het feit dat ik de dag voor Jezus geboren ben, betekent nog niet dat ik daarom zowel lang haar als baard moet hebben. Een van de twee is momenteel genoeg.

Wat hebben we intussen nog gehad... ehm... te veel om op te noemen. Heb ik overigens al vermeld dat m'n eerste FedPol-testen op 18 oktober zijn? Dat is dus nog een goeie 4 daagjes. De zogenaamde "cognitieve testen" (pak er maar een woordenboek bij!). We zullen zien of mijn IQ nog iets of wat kwalitatief is, (naast het kwantitatief, met die dikke kop van mij). Exciting.


Anyways, got messed up, got on my feet again, and here I am! Alive 'n kickin'. Yes Sir! (ik voel het tot in de uithoekjes van m'n twaalfvingerige darm!). Zingt en juicht, o volkeren der aarde, he's back!

En om dat even te vieren, een nieuwe track. De live-versie van Where Is My Mind van The Pixies, rechtstreeks van de 'Death To The Pixies' bonus cd. En als dit geen klassieker is, dan weet ik het eerlijk gezegd ook niet meer.

Enjoy, have a good time, and I will be back. In een langere versie dan, ge had deze keer maar niet zo hard moeten aandringen ;) (toch alvast een langere blog dan de vorige)

Anyways, ik laat u achter met dit.




Zonet nog filmpje gezien van "jumpende flikken". Mocht er ooit een puberke aan mij vragen "Excuseer meneer de flik, goesting veu te jumpe?", dan zeg ik "Azo, smaad aan de politie! Laat uwe pas maar ne keer zien dan maken we er seffes onmiddellijk een pv'ke van! *grmbl*). Osschots volk, u weze gewaarschuwd.

1 opmerking:

Benny Huyghe zei

Twerd idd tijd dat er nog eens nen blog kwam ja :p Het filmpke is hilarisch. Als ge later flik wordt, zullen we alvast maar schrik beginnen krijgen, al zijn dit nog wel de lokale, de federale belasten ze ni me die dingen denk k.
Btw, de reden waarom er geen foto's van mij zijn als ik sliep, is omdat ik goed genoeg wist da gij die foto's zou trekken moest ge de kans gehad hebben, daarom dat'k mijn digitale camera bij me hield ;)