And Caesar's spirit, ranging for revenge,
With Ate by his side come hot from hell,
Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;
That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
(William Shakespeare, "Julius Caesar", Act III, scene 1)

woensdag 12 december 2007

Mes chers amis


Ik richt vandaag het woord tot u betreffende de viering mijner...

Nah... fuck that shit... ik ga echt niet bekakt schrijven

Aldus: Aangezien ik binnenkort de kaap van de 22 overschrijd, zal ik omwille van die gelegenheid, net zoals vorig jaar, een "drink" geven (oftewel, zoals Brian Johnson zou zingen: "Have a drink on me!"*). Aangezien ik met deze blog nog altijd de meeste mensen bereik (of dat hoop ik toch althans), maak ik er op deze manier maar wat reclame voor. Aangezien ik zelf verwacht dat de meeste mensen rond donderdag de 20ste verlost zijn van hun taken en nog een laatste keer willen profiteren van het leven alvorens de boeken in te duiken: zal het heel waarschijnlijk die datum worden waarop ik "het" houd. Waar ik het ga doen? Geen idee!!! Maar maakt u zich geen zorgen: ik doe al vollop research. Aldus: Laat ons zeggen 8 uur Grote Markt als verzamelplaats.
Ik zou ook zeggen: neem gerust andere mensen mee (hoe meer volk, hoe meer geweetwelwat); maar natuurlijk verwacht ik ook weer geen 200 man. Vooralsnog heb ik de grote pot van de Lotto nog niet gewonnen.

Dat is zowat hetgeen ik te zeggen had I suppose. Ik verwacht u allen :)
Mocht u in de onmogelijkheid verkeren om te komen, laat dan gerust een comment achter.

En ik laat u achter met een filmpje voor mezelf.





* AC/DC : Track 8 van de meesterlijke cd Back in Black (1980)

PS: Ik verjaar op 24/12, oftewel de dag vóór Jezus. Heilig maakt het mij alvast niet.

4 opmerkingen:

Benny Huyghe zei

Geweldig, een feestje. Laat maar op tijd weten waar het is eh, dan zal ik u verheugen met mijn komst :p

Anoniem zei

De 20e, ideaal! Die dag moet de vreselijke paper van Breed Publiek binnen, dus kan ik eindelijk vanaf dan efkes ontspannen. Zet me dus maar voorlopig op de lijst, ik ga zeker proberen daar te raken!

Anoniem zei

mes excuses,
maar om vier uur 's nachts staat mijn gsm af :-)
toedels

Lawrence zei

Het is nooit te laat (vroeg) om de groetjes te doen hè.