And Caesar's spirit, ranging for revenge,
With Ate by his side come hot from hell,
Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;
That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
(William Shakespeare, "Julius Caesar", Act III, scene 1)

donderdag 6 december 2007

Random thoughts

Bedenkingen die in mij opkomen, in chronologische volgorde:

* Kwart voor 4 's nachts.
* De slaap blijft uit.
* Verdomme
* Beowulf gezien.
* Geeuw
* The rain in Spain stays mainly on the plain.
* My Fair Lady blijft in m'n hoofd ronddwalen.
* De musical/film welteverstaan
* Ik heb geen persoonlijke "Fair Lady"
* Helaasch
* Morgen al donderdag.
* Wederom verdomme.
* Voornemens voor het nieuwe jaar: minder vloeken.
* 1 verhaal te schrijven, momenteel al 2 varianten met respectievelijk 2 en 4 pagina's.
* Want ik zie jullie allemaal graag!
* Waar blijven eindelijk die comments.
* Ik wil comments!
* Nieuwe messenger plus-geluidjes
* Hoera
* Fuchsia
* Roze
* Om 8 uur eruit
* Crap
* Ik ga naar bed.
* Essayer à dormir.
* Or something.
* Fucking French.
* Schlaf gut!
* Want Deutsch is toch zoveel beter
* Lawrence, shut up en ga slapen.
* Schizofreen
* No I'm not!
* Shut up!
* No, you shut up!
* That's it. I'm going to bed.
* post publiceren
* Nu!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

lawrence wou comments, lawrence krijgt comments:p mmm uw laatste post is wel degelijk schizofreen, wat is de naam van uw wederhelft:p
btw hebt ge sinterklaas me zen zwarte piet zo laat ni over het dak horen lopen:p of is hem ni geweest?
kheb deel van 28 weeks later gezien en zag er al vetjes uit;-), in de kerstvakantie kom k die wel eens bij u zien;-)

sluuutjes

Lawrence zei

Ik ben een stout kind hè, da wete toch?

Anoniem zei

*Beowulf sucks!
*Laat dieje spanking maar voor wat 'm is!
*Ik wil weten hoe mijn personage zich ontwikkelt in uw verhaal, dus schrijf alsof uw leven ervan afhangt!

That's all for now ;).

Lawrence zei

That's what I call "Spankalicous" ;)