And Caesar's spirit, ranging for revenge,
With Ate by his side come hot from hell,
Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;
That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
(William Shakespeare, "Julius Caesar", Act III, scene 1)

vrijdag 15 juni 2007

The Green Mean Fighting Machine

Normaal gezien zou ik er niet over praten, maar wat maakt het uit.
Twee weken geleden woog ik een gezonde 93 kg, iets waar m'n vader nu op antwoordde dat "dat niet kan". Nu, op dit ogenblik zit ik op 84.5 kg, wat neerkomt op een gewichtsverlies van 600 gram per dag. Uiteindelijk verwezenlijk ik dingen waar de gemiddelde Weight-Watcher stikjaloers op zou zijn. De andere kant van de medaille is wel dat ik momenteel wat eten en drinken m'n eigen momenteel veel moet ontzeggen en dat ik daarnaast tot 3-4 uur per dag train (lopen en fietsen). Ik besef zelf dat het niet gezond is, maar er is gewoon geen andere optie. Als ik er wil geraken, dan moet ik dit doen. Ik ben moe, echt moe, maar zelfs na de 20ste mag het niet stoppen.
Voordeel is wel dat momenteel al m'n nieuwe broeken veel te groot zijn.
Dat is zowat mijn bekentenis voor vandaag. Don't worry, de deadline is er bijna. Nog even kleine kantnota: Doe niet na wat ik doe. Dit is een fameus drastische manier om gewicht te verliezen. Er zijn veel plezantere manieren.
Gisteren m'n vaccinatie gaan halen tegen gele koorts, in Antwerpen. Aangezien het "zonder consultatie" is, betekent dat dat de kans groot is dat ge meer dan een uur moogt wachten vooraleer ge aan de beurt komt. Twee dokters aan het werk. Die van mij blijkt ge-emigreerd te zijn uit India en heeft nog een authentiek Indisch accent! De vaccinatie heeft geen nevenwerkingen, dus ik zit safe.
Antwerpen ziet er even goed/slecht uit als gewoonlijk. Niet echt mijn soort stad dus, hoewel het traditioneel de stad is van m'n voorouders. De *trots* is er wel natuurlijk. Alsmede door de 'Paon Royal', de taverne tussen de Elisabethzaal en de ingang van de Zoo van Antwerpen. Normaal gezien zou ik daar ooit nog n's moeten binnenkomen, ondanks het "sjieke" karakter van desbetreffende taverne. Gewoon om een stukje traditie verder te zetten you know.
Maar ach, dat is iets voor later. Als ik nog n's terugkom in Antwerpen *wink*.

Ik begin echt een voorliefde te krijgen voor Britain's Got Talent. Zoiets zouden ze ook in België moeten hebben, want deze format is nèt iets origineler en meer fun dan Idool.

blabla

Prachtige "Circle" van aflevering 23 van seizoen 2 van That 70's Show

Kelso: You should really go to church Eric, 'cause God... he sees everything. That's why I live my life good and pure.
Eric: Kelso, you were dating two girls at the same time.
Kelso: Yeah, but God didn't see that. It was in my van and we all know he can't see through lead.
Fez: I want to get into a religious arguement, but my God can kick your God's ass.
Hyde: God is dead, man. Said so in Time Magazine.
Leo: No man... I sat next to God in the bus once. He told me the meaning of life, and then he gave me a pretzel.
Hyde: So what's the meaning of life, man?
Leo: Eh... Yeah... I guess I should've written it down.... But it was a good pretzel, man!
Eric: Maybe this life doesn't even matter, you know. Maybe we're not even here. Or no... maybe I'm here... but you're not! ....... hello??
Kelso: You know what the best thing God ever made was? BOOBS!
Fez: Yes! And God said: let there be boobs... and then there were boobs. Hihi
Hyde: Hey, if God is all-powerful... can he make a boob so big that even he can't lift it?
Leo: That's a good question, man! I'll ask 'em next time I'm on the bus.

Goddamn, er bestaat geen betere serie dan That 70' Show




edit: derde keer gaan lopen vandaag. Man, ik heb het gevoel dat ik moet overgeven. ik heb tot nu toe m'n snelste tijd gelopen op de zes kilometer ooit, maar ik voel mezelf echt niet goed.*fuck*

----------------------------

Muziek voor vandaag:

CCR - Fortunate Son

Eigenlijk heb ik die voorliefde voor John Fogerty en CCR in het algemeen overgeërfd van m'n moeder, aangezien zij er een echte fan van was (inclusief het gaan naar de optreden van John Fogerty hier in België). Zelf heb ik nog niet de kans gehad om hem live te zien, maar de volgende keer sta ik er!
Fortunate Son heeft vooral een speciale betekenis aangezien het echt een van die authentieke Viëtnam-oorlog deuntjes is, naast vb. Painted Black van The Rolling Stones.
Normaal gezien zouden hier in de kelder nog platen van CCR moeten liggen, maar ik zal na de examens wel n's gaan kijken.

Even terzijde: zij vond John Fogerty altijd "ne knappe vent". Ik laat het aan u over om daarover te oordelen.


----------------------------

Thoughts for today:

  • Vliegen en muggen hebben nog altijd de neiging om mijn gezicht als doel te gebruiken terwijl ik aan het lopen ben.
  • Ik heb honger.
  • Joke, natuurlijk meende ik da nie. Seffes voel ik mij al beledigd omdat gij u beledigd voelt omdat ik dat gezegd heb. Dan zijn we alletwee beledigd en das ook geen doen hè. :)

Voila, speciaal voor u nog dit!!!
Voor al de rest die dit leest: De eerste die "sloef" ook maar durft uitspreken, die gaat er echt nie goed van zijn. :P HAHA.

D-5

2 opmerkingen:

Anoniem zei

SLOEF
och ge vraagt er dan ook om

Anoniem zei

ja, eigelijk, soms kan de Lawrence zich toch als nen echte sloef gedragen