And Caesar's spirit, ranging for revenge,
With Ate by his side come hot from hell,
Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;
That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
(William Shakespeare, "Julius Caesar", Act III, scene 1)

maandag 25 juni 2007

If I leave here tomorrow, would you still remember me?


Examen gehad. Het ging weer nie.

Ik ga er echt nie te veel over zeveren, maar het ligt echt allemaal aan m'n eigen, vooral de laatste dagen. Blijkbaar leidt mn uitstelgedrag en dat gebrek aan motivatie ertoe dat ik momenteel echt nie meer de zin vindt om hard te studeren.

Maar het zal veranderen! Op dit ogenblik zit ik in de bib, bekomend van het kut-examen, en ik ga seffes wat zitten studeren. Niet persé hier, maar liefst op een rustig plekje. Had het weer nog meegevallen vandaag, dan had ik nog op een bankje aan de Demer kunnen zitten, maar het ziet er niet naar uit dat dat voor de komende dagen (of toch alvast het einde van de examenperiode) zal zijn.

Op dit moment realiseer ik m ook dat ik al heel de examenperiode dezelfde deftige kleren aanheb. Ze worden natuurlijk in tussentijd ook gewassen (het zou anders maar degoutant zijn), maar ik mis jeans. Echt waar. Ik wil opnieuw een goeie ouwe jeansbroek dragen. Deze broek valt ook nog wel mee, daar niet van, maar ze is gekocht in de periode toen er nog 7 kilo extra aan m'n lijf hing, dus op dit ogenblik kan ik de deur niet uit zonder gordel. Die broek bolt daarnaast ook nog n's ferm op :D

Hmmm, ik heb nog niet verteld over de pre-vertrek-vergadering van Senegal. Eigenlijk heb ik m wat betreft die reis de voorbije dagen niet echt al te veel mee bezig gehouden, buiten dan de inspuitingen 'n stuff. Maar nu zo bekeken, denk ik wel dat alles relaxed gaat verlopen. Blijkbaar bestaat de groep uit twaalf, begeleider bijgeteld. Hoewel dat concept begeleider ook weer zo relatief is als iets natuurlijk. Noem 'm desnoods de "dorpsoudste" ofzo. Daarnaast drie mannen en acht vrouwen. *slik* Weet ge wel :P

Ach, we hebben het graag genoeg. En zolang er nergens gekrijst wordt om een spin dood te doen of ne neger weg te jagen (ok, hoeveel commentaar ga ik op die uitspraak krijgen :p) is er geen probleem. Ik probeer de laatste dagen ook na te denken over wat ik eventueel nog zou moeten aanschaffen om mee te nemen, maar tot nu toe kon ik echt niks bedenken. Ik ben gewoon goe!!! Haha.

Heb het ook n's gevraagd of ik m'n Bergen PLCE backpack mocht meenemen, aangezien die in de kleurtjes van het Britse leger is, maar das ook geen probleem schijnbaar. Hopelijk word ik ginder nergens opgepakt voor "spion". License to Kill. vodka martini, shaken not stirred.


"Do you expect me to talk?"

"No, mr. Bond, I expect you to die!"


Maar die rugzak wil ik echt nie achterlaten. Hij heeft mss maar 50 euro gekost (normaal 200), maar het is nen 100-liter, en tot nu toe de meest coole rugzak ooit. En gene nagemaakte brol!
Original! Very good price!
Maar enfin, dat zijn zowat weer de beslomeringen van de voorbije dagen. Goh, dit gaat toch wel ècht chill.
Het regent blijkbaar weer. Shit

------------------------------------------

Track van de dag:
Lynyrd Skynyrd - Free Bird
Eigenlijk de track van m'n leven, maar ik kon op dit ogenblik niet echt op iets anders komen. Een van de beste rockplaten ooit.
Pff, wat valt er meer te zeggen... southern rock... track 8 op de (Pronounced Leh-'nerd 'skin-'nerd)-cd, NATUURLIJK in mijn bezit. Staat ook nen demo op cd 2 btw.

-----------------------------------------

Thoughts for today:
- Ik had geen wijde boxershort mogen aandoen.
- Ik heb honger en slaap
- Ik ben een sloor
- Niks geloven van wat ik denk ;)

Deze vind ik ook nog wel leuk

Flogging Molly - Drunken Lullabies (met dank aan ED paar jaartjes geleden)



Geen opmerkingen: