And Caesar's spirit, ranging for revenge,
With Ate by his side come hot from hell,
Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;
That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
(William Shakespeare, "Julius Caesar", Act III, scene 1)

maandag 18 juni 2007

Leave No Man Behind

18/06/2007 --- D-2

Nog twee daagjes te gaan tot de fun begint. Nog twee daagjes... 48 uur of 2880 minuten.
*Paniek*
Uiteindelijk denk ik wel dat ik nu gesteld ben. Alles beetje in orde, behalve dat buikje :P
Maar ik kan met de beste wil van de wereld op die tijd echt geen six-pack kweken. Dus laten we het er maar bij. Het staat sympathiek :P
Het regent, hier en daar het gerommel van donder. Slecht voorteken? Geen idee. Wat ik wel weet is dat om een of andere reden iTunes het vertikt om cd's te branden. Geluk dat ik nog een ander programma heb kunnen downloaden, maar vraag me niet waarom dàt wel werkt. Maar soit, de twee cd's van "The Acoustic Album" werken toch. Hoezee Hoezee.

Waarom ik die cd('s) heb? Gewoon... Beetje moderne muziek doet ook geen kwaad in het repertoire van een rocker. Zelfs als er hartjes op de cover staan. *grijns*

Morgen examen Geschiedenis van de Britse Eilanden. Voor vandaag mis ik ècht de zin om nog verder te studeren. Morgenvroeg alles nog n's zes keer herhalen ofzo (cursus is belachelijk klein), en dan zou dat in principe moeten lukken. In principe wel, want bij mij is zekerheid even twijfelachtig als de seksuele voorkeur van Roegiers. ok, dat had ik maar beter NIET gezegd.

Momenteel vollop sjieken aant kauwen (kauwgom, mentos POWERgum in dit geval. Vooralsnog veel gum, weinig power). Bezigheidstherapie. 'nuf said.


D-1: Vanwege accute slapeloosheid stel ik de rest van de blog ff uit tot 20ste-21ste. Aye?
Dankjewel

Geen opmerkingen: