And Caesar's spirit, ranging for revenge,
With Ate by his side come hot from hell,
Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;
That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
(William Shakespeare, "Julius Caesar", Act III, scene 1)

vrijdag 8 juni 2007

Hey Joe...

...where you goin' with that gun in your hand?
(Jimi Hendrix - Hey Joe (1967) )


Momenteel heb ik even genoeg van Beleid en Instellingen van de VS. Raar volkje, die Amerikanen. Veto's hier, veto's daar, veto's overal. En dan heb ik het niet over de krant.
Daarnaast ben ik momenteel nogal *moe*. Eigenlijk heb ik gewoon zin om erin te kruipen (het is kwart voor negen).
Vandaag twee keer 8 km gedaan en dan nog wat gefietst. En ooooh, ik ben eekhoorns tegengekomen :P

Om het ff op zn idioots te zeggen:

OOooooohh, LOOK! Ze Chipmunkz, chipmunkzzzzzzz!!!! Oh noes!!! They're soo awesomooooo! LOLOLOLOLOLOLOLOL!

tot zover mijn idioots. Gimme a break for a sec, k? :P

De negende vandaag, dat betekent dat ik nog maar elf dagen heb om "in form" te geraken. Zal ik er geraken? Wie weet hè. Ik heb er momenteel zelf echt geen idee van. Het enige wat ik wel weet is dat ik lichte kramp heb in mn rechterbeen. Er liggen hier crèmes en van die rommel, maar die vertrouw ik dus niet. Heb ze niet zelf gekocht btw.

Mocht ik dit gebruiken, het zou nogal lachen zijn. :P



Ben naar de dokter geweest. Een van de grote shocks uit m'n leven gehad. Ik moet anti-malaria-pillen nemen. Wat ze er niet bij vertellen is dat die ondingen niet goeikoop zijn.
Voor een pakje van 8 kost het makkelijk 45 euro(!!). Ik moet er in totaal 24 nemen. In dat geval is de rekening snel gemaakt. Bijkomend probleem is dat ik dat uit eigen zak mag betalen. Is gelijk aan ferme hap uit het persoonlijke budget is gelijk aan kin kloppen de volgende maanden.
Dankuwel malaria-mug!! Ik haat muggen elke dag meer en meer.


----------------

Muziek van de dag:

The Jimi Hendrix Experience - Hey Joe


Hèt nummer waar ik het meeste naar geluisterd heb vandaag. 'Nuf said.

-----------------------

Gedachten van vandaag:

- Enrique Iglesias heeft ne kleine pik (het woord alleen al)! en hij heeft het zelf gezegd! Hilariteit alom. Voor degenen die 'm niet kennen: zanger, zoon van geweetwel, en lief van Anna Kournikova.


- Ondanks het feit dat ze anders beweert, is het filmpje van Anne Foqué op youtube geen beschamend ding. Ondanks alle blabla dus ;)

- Firefox heeft de laatste tijd wel meer de neiging om vast te lopen. *oerkreet*




5 opmerkingen:

Anne zei

het is wel beschamend en dus niet de bedoeling dat het daarover gaat :p

Anoniem zei

ik heb het ook al gezien :-P (sorry Lawrence als ik hiermee uw doodsvonnis heb getekend)
Ge vergeet trouwens nog filibusters en cloture motions. De vs is meer als alleen veto pockets en veto messages :-D

Lawrence zei

Even als commentaar op de vorige comment:
Joke Vantongerloo is gemeen!!! :P

Anoniem zei

gij zijt gemeen ja, zomaar die instelling hier veranderen. Ikke maar denken dat heel mijne commentaar weg was...
Voila en dat zijn al 2 comments, deal afgesloten? :-)

Lawrence zei

Welke deal?? :P
Ik ben gewoon braaf, ik doe zoiets nie.