And Caesar's spirit, ranging for revenge,
With Ate by his side come hot from hell,
Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;
That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
(William Shakespeare, "Julius Caesar", Act III, scene 1)

dinsdag 28 augustus 2007

Il est retourné

Ok, hier zijn we dan weer met een nieuwe blog (en het begon tijd te worden ;) )

Eerste punt op de agenda: nieuwe blog-enquête. Aangezien blijkbaar sommige mensen (*kuch*) blijkbaar de nood voelen om mede-inzeg te hebben in de nieuwe blog-pin-up van Dog of War, mag u, mijn liefste lezer, zelf beslissen dewelke u het mooiste vindt.
Het blijft een pin-up overigens, toch voor de komende weekjes :P
Het is esthetisch mooi en het past bij de titel (en ik beloof de komende weken geen army-stuff meer in m'n blog te zetten, als dat geen mooi compromis is! (sorry Timotheus :P) ).

Maar ok, alhier de kandidaten (klikken op de afbeelding voor "groter" beeld):
1. D-Day
2. Ranger
3. Marine
4. Special Forces
5. Air Force

Maak uw keuze, en laat het een goeie zijn! Alle foto's komen overigens van de website wwww.bawidamann.com
De combinatie van de zogenaamde "old-style" pin-up met een modern tintje vind ik persoonlijk heel mooi.

---------------------------------

Eigenlijk wou ik de politiek in deze blog zover mogelijk achterwege laten, maar aangezien de situatie in dit land echt te marginaal voor woorden begint te worden...
Aan alle zogenaamde Vlaams Belangers en andere extreem-rechtsen in dit land heb ik maar 1 ding te melden: De eerste die Vlaanderen als onafhankelijk durft uit te roepen schuif ik met plezier een vlaggenmast met de tricolore in zn vuile rechtse reet. Ik mag dan misschien wel bestempeld worden als "linkse rat", maar van sommige dingen moeten ze afblijven.


"Seek always to defend your nation, your family, and those to whom you believe worthy of loyalty."

Sommigen zullen wel weten waarover het gaat.


---------------------------------

De nieuwe blog-muziek wordt "Fool for the City" van Foghat (en nee, geen "fuckhead").
Waarom? Gewoon goeie ouwe biker-muziek. Deze track dateert overigens van het gezegende jaar 1975 (midden van de seventies, wat kan er in hemelsnaam misgaan?).

(hmm, en van welke film zou dit kunnen zijn?)

---------------------------------

Ok, ik moet van de computer weg, dus een volgende blog komt er snel aan!!!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

ik blijf ze allemaal lelijk vinden, sorry

Anoniem zei

laat politiek is over aan de grote mensen,mislukte,trissende historicus

Lawrence zei

Wat verwacht ge nu van mij? Dat ik ermee ga stoppen? Want sorry, maar dan zit ge bij mij ècht wel verkeerd.

De groeten,

Lawrence

PS: het is EX-historicus overigens. Ge moet dat er niet bij betrekken.

Benny Huyghe zei

Wat betreft dieje politiek: ik geef Lawrence overschot van gelijk. En ik zal'm persoonlijk helpen met z'n nobel streven, ik heb gezegd

Benny Huyghe zei

en overigens vind ik u een vrij laag persoon: zo'n lage belediging is een ding, maar dan nog zo laf zijn om uzelf als anoniem op te geven. Dat zegt meer over u, dan over de persoon die deze blog geschreven heeft

Anoniem zei

Timotheus treedt de heren Lawrence en Benny bij, en zal heb beiden bij hun nobele streefdoel helpen! Zal gaarne het planten van de vlaggemast begeleiden door het tokkelen van de Brabançonne op hun hoofden! (bijvoorbeeld met behulp van een goeie knots)

En ja, anoniem posten zegt weer genoeg... Toch in het geval van anoniem nr. 2. Nog iemand een vermoeden van aan welke politieke vleugel we die kunnen plaatsen? Persoonlijk vrees ik dat die thuishoort bij die soort waar ik vreselijk allergisch aan ben. Bah!




ps: ben het niet eens dat de 'armystuff' tijdelijk uit beeld verdwijnt!!

Anoniem zei

hooihooi, mene favoriet heeft gewonnen van de babes dus mene dag kan al ni stuk he:-) Morgen den diehardmarathon, wordt nog wel lachen, kvind da we het aantal keer dat hem mothafucker zegt moeten tellen:p
En die politiek ja tis leuk, ma ni echt aan mij besteed:p ma ieder heeft rechtr op zen eigen mening en mensen die anoniem dinges posten zijn ZIELIG en LAF, den Bruce zou ulle afmaken. Yippie ka yee mothafuckers:p

Lawrence zei

Met Anoniem 1 is niks mis. T'is Anoniem 2 die wat aan grootheidswaanzin lijdt.

Anyway, we're done with this.

Anoniem zei

Godsamme, die pin-ups zijn geil!!!

guykos, ge weet wel wie ik ben...